Přeskočit na obsah

Zobrazovaným formátem může být banner různých rozměrů nebo také video. Velmi dobrým doplňkem je rozšíření této části kampaně o prezentaci na webu Informia.cz, kam je po přihlášení k wifi uživatel přesměrován. Kromě standardních bannerových formátů je na tomto webu k dispozici i umístění do sekce Doporučujeme.


Fastfoodový gigant KFC s námi využil tento typ reklamy pro propagaci své mobilní aplikace, kterou si tak lidé mohli rovnou přes wifi stáhnout. T-mobile šikovně využil WifiAd pro komunikaci tarifu Pořád online. Naprosto efektivně tak cílil na lidi, kteří nemají neomezená data, a jsou tak potenciální cílovkou. Pfizer, výrobce vakcíny proti klíšťové encefalitidě, takto například oslovuje lidi, kteří s velkou pravděpodobností zrovna míří za výletem do přírody, a připomíná jim důležitost této ochrany zdraví.

Wi-FiAd-KFC
Pfizer-telefon