Přeskočit na obsah

REKLAMA NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

Obrovská a velmi důležitá kapitola – reklama na sociálních sítích, tedy na místech, kde velká skupina lidí tráví svůj volný čas, a tudíž se často a ráda nechá vyrušit zajímavou reklamou. Už dávno to není jen rozmar teenagerů, ale každodenní součást života téměř celé populace.


Nejznámější Facebook, Instagram, Youtube, ale také čím dál populárnější Linkedin, nebo Twitter a TikTok. To všechno jsou platformy, na kterých lze nakoupit reklamní prostor. Každá má svá specifika, své možnosti a také své typické uživatele – touhle džunglí vás rádi provedeme, dejte nám vědět!


Velké možnosti cílení, jako třeba podle dosažených let praxe v konkrétním oboru na LinkedInu, celá řada zajímavých formátů, jako například formulář na generování kontaktů na potenciální klienty, ale také spousta potenciálních optimalizací, jako snaha o co nejmenší cenu za nového fanouška na stránce. Plánování takové kampaně může být někdy dlouhý a složitý proces, my vám ale u něj budeme vždycky po boku.


Specifika různých sociálních sítí jsme pomohli rozkrýt pro našeho klienta Next Fertility, se kterým používáme Facebook ke generování leadů z řad potenciálních klientek jejich IVF kliniky, a to dokonce napříč celou Evropou – kromě České republiky také v Chorvatsku, Rumunsku, Maďarsku, Rakousku a Německu. Obdobně jsme pomocí propagace pracovní příležitosti například pomáhali personálně naplnit výrobu Toyoty. I pro kulturní klienty lze možnosti Facebooku využít naplno – třeba jako v případě klienta Divadlo Radka Brzobohatého a propagace jejich událostí spojených s divadelním představením. Na Linkedin jsme cílením na designery, projektanty a architekty propagovali pro BoConcept otevření nového showroomu.

divadlo-rb-facebook-udalost-02
lead-ad-facebook-procrea-next-clinics-02
toyota-facebook-ad-02