Přeskočit na obsah

Dingo Aktuálně: Proč brandové kampaně začátkem roku?

Začátek roku patří předsevzetím, a toi v reklamním světě. Diety, sportování,konec kouření – to jsou témata, která zahlcují billboardy i reklamní breaky v televizi. I přesto je celkový objem kampaní v tomto období výrazně menší než před Vánoci. Nižší počet inzerentů s sebou nese i nižší cenu, za kterou lze nakupovat online kampaně v aukčních systémech.

Podrobně analyzujeme dlouhodobé RTB kampaně a z výsledků mimo jiné jednoznačně vyplývá, že při zachování všech ostatních parametrů jsou průměrné ceny CPM v prvním čtvrtletí o 25 % nižší než ve čtvrtém čtvrtletí! Při investování stejného rozpočtu tak můžete nakoupit až o 34 % více impresí!

Pokud máte zájem toho využít i pro Vaši značku, neváhejte se nám ozvat!

Štítky: